Segare än sirap

Jag vet, jag är inte snabb. Lovade att starta en nedräkning/topplista för flera dagar sedan och har ännu inte börjat, men jag har faktiskt en förklaring. Dels så har jag inte haft tid och sen så har jag hela tiden kommit på nya låtar, så jag har behövt ändra om.
Tänker dock posta listan som den är nu och sedan, när nedräkningen är klar, ta upp eventuella låtar som jag missat eller som inte fick plats. Annars kommer det aldrig bli av ju :P

Sen får ni komma ihåg att listorna är gjorda utav mig och därav speglar mina åsikter, inte någon annans. Ni får gärna komma med synpunkter, men bara för att majoriteten kanske tycker en sak behöver inte jag göra det. Jag går mycket på känslor och minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0