All good things come to an end

Det blev som jag fruktade. Storans nerläggning betyder även slutet för 7 Sins. Så jävla typiskt att det alltid blir så när man hittat ett ställe man gillar :( Aja, får bara hoppas att de kan hitta en ny lokal, även om det ser mörkt ut.

Många av er har säkert hört och läst om Storans nedläggning. Att en av Göteborgs finaste och bästa lokaler tvingas slå igen är ytterst beklagligt. Detta då SAMI inte längre har råd att bedriva verksamheten pga Higabs ockerhyra. Det är med stor sorg i hjärtat som jag efter fem år av arrangemang i huset nu får avsluta samarbetet med Storan.

Då jag upplever att det är brist på passande lokaler för 7 Sins så kommer jag till sommaren att lägga ner klubben. Kanske dyker den upp någon annanstans i framtiden men som det ser ut nu kommer 23 april alternativt 28 maj att bli sista tillfället för 7 Sins.

Mer info om de sista gångerna av klubben kommer inom kort.

Cheers,

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0