Incest, incest, familjefest!

Jag tror fan i mig att Valkyria är på tjocken. Hon har blivit så jäkla tjock om magen de senaste veckorna. Fy fan! Tyckte att jag var snabb nog att dela på dem och kastrera Fenriz när hon började löpa, men jag hade tydligen fel. Så jävla typiskt mitt liv att sådant händer. Måste allt jämt jävlas?!

Vet inte vad jag ska göra heller. Abort har jag inte råd med, så hon kommer ju få föda dem. Jag har inte råd med att låta ungarna somna in hos veterinären heller och jag kan ju inte slå ihjäl dem. Vad fan ska man göra? Man kan ju inte behålla inavlade ungar.

Vill bara lägga mig ner och dö ett tag nu...

Kommentarer
Postat av: petrrat

försök inte jaga upp dig tills du vet säkert.

2010-03-20 @ 16:06:03
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0