Nystädat kök & sprängda ägg

Köket var skinande rent (Tack för hjälpen mamma Tage!) och det skulle firas med en äggmacka. Jag kokade upp vattnet och la i äggen. Ringde sedan min syster och grejade lite med datorn när jag hör en hög SMÄLL ifrån köket och ser Fenriz springa ut därifrån som ett skållat troll. Min första tanke var, "vad tusan har kattskrället hittat på för otyg nu då". Kommer ut i hallen och känner att det luktar bränt. Slänger ett snabbt öga på spisen och ser till min förskräckelse äggbitar på spis, kakel och golv. Fan, jag hade helt glömt bort äggen, så de hade först blivit överkokta, sedan stekta när vattnet försvunnit och till slut sprängdes de. Jävligt bra sätt att fira att man har ett nystädat kök va? :P

Aja, jag fick ta en svängom med trasa och mopp igen, så nu är det tjusigt igen. Någon som vill komma hem på middag någon dag? Fru Petralainen kanske? :)

Kommentarer
Postat av: jag

hahaha vafan!! jävla klantarsle :D



självklart kommer jag på middag någon dag. ugnsmat till mig tack.

2010-03-29 @ 12:39:36
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Haha lätt att jag är :D



Maybe baby ;D

2010-03-29 @ 14:45:47
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0