Om några dagar...

...får jag mina pengar och då kan jag äntligen leva lite halvt normalt igen. Ska köpa lite saker till hemmet då och lite "nödvändiga" saker som hårfärg, shampo och balsam. Kanske köpa på sig en massa kattmat och kattsand, så man har ett tag. Förhoppningsvis en biljett till West Coast Riot också ^^

Tänkte ta en liten sväng till IKEA. Köpa ljus och en fin ljushållare (som var på rea sist jag var där). Kolla om de har något av det prickiga tyget kvar också. Någon som vill åka dit en sväng nästa vecka? :)


Kommentarer
Postat av: jag

ikeadejt tackar man inte nej till. nämn en dag så drar vi dit. dock påsk nu så nästa vecka blir bra som sagt var.

2010-03-30 @ 11:30:38
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Tis eller ons? Ska en sväng till Borås i slutet av veckan. Tattoo på tors ju ^^

2010-04-02 @ 22:40:41
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0