Opera isn't for everyone

När Nightwish blev riktigt stora fick alla tjejer helt plötsligt för sig att de kunde sjunga opera. Vissa var naturbegåvningar och är idag skickliga sångerskor. Sedan finns det sådana som henne här...


Hon kan inte texten, hennes engelska uttal är skamligt, hon verkar helt tondöv och melodi verkar hon aldrig hört talas om. Många verkar inte fatta vilken teknik det krävs för att kunna sjunga, så de skriker istället?

Ska man skratta eller gråta?

När jag spelade upp detta klipp som blev min katt Valkyria heeelt tokig! Började skrika och sprang fram till datorn och skällde på den. Mina katter är ju vana vid min vackra stämma, så jag förstår att de blev rädda när de hörde henne ;)

Kommentarer
Postat av: RockaBillyKitten

Jäääklar vad hemskt det var ! genomled ca 5 sekunder och nu mår jag betydligt sämre :S

2010-03-14 @ 18:25:10
Postat av: Nocturnia

Haha jag veeet, mina öron gråter :(

2010-03-14 @ 18:28:01
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: robert

haha. fy fan. nästan så man tror att det är ett skämt.

2010-03-14 @ 18:41:40
Postat av: Nocturnia

Man ÖNSKAR att det är ett skämt ja, men tyvärr, she's for real :/

2010-03-14 @ 19:32:38
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0