Back in business

Bästaste Saga var här i dag och lämnade hennes gamla dator, så nu kan jag äntligen stilla mitt Internetbehov :D Som tack har jag idag hjälpt henne med hennes C-uppsats i arkeologi. Rätt skoj och skönt att få använda hjärnan lite, även om ämnet inte var det roligaste. Man borde egentligen plugga, men frågan är då VAD? Mitt problem är att jag har så jäkla många intressen, jag vill liksom både plugga till silversmed, operasångerska, djursjukvårdare, kock, bagare och författare. Fast det sista skulle jag ju klara utan utbildning :P Förstår ni min frustration? Jag har ju inte bara ETT kall, ETT intresse :/

Oh well, nu är jag i alla fall tillbaka. Erkänn att ni har saknat mig? ;D

Kommentarer
Postat av: robert

Jag har samma problem. Svårt att veta vad man vill satsa på. Det känns som man stänger 10 andra dörrar om man bara väljer en grej.

2010-05-20 @ 07:24:56
Postat av: Nocturnia

Ja, det är fan i mig skitjobbigt! Speciellt när man inte kommer någonstans typ om man inte gör något. Men hur ska man kunna välja?

2010-05-20 @ 17:53:19
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0