Inmoria

Med medlemmar från Morgana Lefay och Tad Morose bildades Inmoria.
Jag lyssnar inte på power metal, som de tydligen klassas som, men för ca 2 år sedan blev jag förfrågad om att sjunga på deras album. De fick ett litet sångklipp (mitt sämsta ever!) och de gillade tydligen vad de hörde. Dock var det brådska med att spela in och jag jobbade heltid då, så det sket sig.
Glömde helt bort dem tills för några dagar sedan. Har lyssnat på deras låtar på myspace och fan vad mycket bättre det hade låtit om jag hade sjungit. Speciellt på låten Save Me. Tjejen de fick tag i där uppe var ju riktigt kass :P
Hittade inga av låtarna på youtube, som tjejen sjunger på, så denna får duga istället. En helt ok låt tycker jag, även om gitarrerna i början av låten och efter refrängen påminner alltför mycket om Inflames Cloud Connected :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0