Walk in closet

 

Detta vore ju drömmen, men man kan ju inte få allt här i världen! Bättre att börja med lite och sedan jobba sig upp :)

 

Jag var ju som sagt på Ikea med Karin igår och jag fick allt lite idéer. Har en klädkammare och en inbyggd garderob i min lägenhet där jag kan "förvara saker", that's it! Klädkammaren är dessutom fylld med bråte, så mycket plats för mina kläder har jag inte. Har dock kommit på att det är dags att rensa upp i klädkammaren, slänga upp grejerna på vinden istället och göra om det till en mini-walk in closet.

 

Har en bokhylla i vardagsrummet som jag ska ställa in där och som jag kan ha mina skor i + några lådor där jag kan förvara smågrejer. Vore så nice att ha mina skor fint uppställda där mina katter inte kommer åt dem. Vågar inte ens räkna hur många par Fenriz har bitit sönder :(

 

Känner mig riktigt peppad att fixa detta, men det är ju så tråkigt att greja ensam och nu är helgen slut också. Brukar vara mer död än levande på vardagskvällarna, men nästa helg kanske jag kan börja greja lite med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0