I want it all

Har spenderat halva kvällen på cdon.com. Har beställt fyra stycken julklappar och så några erbjudanden till mig själv. Dock var jag tvungen att skicka iväg min beställning innan jag vågade kolla upp "roliga vill ha-grejer". Jag samlar egentligen på filmer och CD-skivor, men de senaste två årens ekonomi har gjort att jag hamnat efter rejält. Det skulle nog ta mig en årslön att köpa hälften av grejerna jag vill ha och då snackar vi alltså bara om film och musik. Illa ;) Får verkligen hoppas att jag får förlängd anställning i november!



Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg!

www.sofielandin.devote.se

kommentera ;)

ps : jag har frågestund på bloggen du kan väl slänga dit en eller flera frågor ;)

snälla

2010-10-02 @ 22:52:35
URL: http://sofielandin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0