En studie i mat

Har inte bloggat så mycket i helgen, men så har jag ju haft rätt fullt upp också. Här kommer i alla fall lite bilder :) I fredags åt jag tydligen bara, haha.



Jag firade mitt "ja" med pannkakor med vaniljglass och blåbärssylt. Smarrigt värre!



Till efterrätt blev det ännu mera glass. Var ju tvungen att testa min saltlakritssås och strössel.
Hur det smakade? NOM NOM NOM! Lite trist att såsen stelnade så mycket, det blev som strössel + strössel och lite svårt att äta, men gudomligt gott smakade det ^^



Hällde upp min torkade ljung i dessa små glasburkar. Blir bra som te.



Saga och Bella kom förbi och det blev ännu mera frosseri!
Irish Coffee lägger sig som bomull runt hjärtat ;)



Melon, kiwi och vindruvor. Väldigt grönt blev det.



Ost med kex. Den grekiska vitlöken var himmelsk!



Saga och Bellan sov över och på lördagen åkte vi in till stan så att Saga kunde förtidsrösta.
Vi gick även in en sväng på CO där jag hittade dessa tjusiga skålar :)



Detta klocksmycke gjorde jag som födelsedagspresent till Karin ^^



Sen blev det Fancy Freaky Tea Party och kalas på Freakshow för hela slanten :D
Den vänstra bilden är min testsminkning som jag gjorde för ett tag sedan. Den högra är på transan Peter och på mig, den ryska dockprostituerade Olga.

Förhoppningsvis kommer det upp fler bilder från igår inom kort.


Kommentarer
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Det första ser fanimig sjukt gott ut! :O

2010-09-05 @ 17:15:19
URL: http://bbombshell.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jag kan berätta för dig att det var det också ;)

2010-09-05 @ 17:45:10
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0