Harry Potter



Just nu är jag helt insnöad på Harry Potter. Har under den senaste veckan sett alla filmerna och nu har jag börjat läsa böckerna igen. Har ju inte läst de sista, så känner att jag vill göra det innan de två sista filmerna kommer. Första delen utav Dödsrelikerna har premiär i november och då ska jag och Saga se den på bio :)

Jag är inget megafan utav Harry Potter, men jag tycker om både böckerna och filmerna. Fast mest böckerna, de är lättlästa och roande och jag kan behöva lite verklighetsflykt just nu.

Btw, jag blir jämt mobbad för att jag tycker att Lord Voldemort är snygg (på ett läskigt sätt). Är jag helt ensam om att tycka det eller?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nope, jag tycker han är asläcker! Jag skulle inte säga nej :-D

Svar: Haha fan vad bra, då är jag inte ensam :D
Nocturnia Mayhem

2012-07-16 @ 18:25:26
URL: http://sannasus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0