Skakiga Sossar?



Jag håller mig borta från valsnacket, men när jag gick in på text-tv för att kolla vad som fanns på TV var jag ju tvungen att kolla in denna rubrik.

Haha har rödingarna redan börjat med bortförklaringar för den kommande förlusten? Sååå avancerat är det faktiskt inte att läsa ett namn på en lapp. När jag förtidsröstade läste jag både två och tre gånger att jag fått rätt lappar. Dessutom är SD's namn skrivet med kursiv text.

Att Sossar valfuskar genom att t.ex. bara lämna S-lappar hos ålderdomshem och liknande, det är det absolut inget fel i!

Men i och för sig, är man så korkad att man tänker rösta på S så kanske man inte kan läsa heller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0