Moore + zombies = sant

Denna artikel läste jag för flera veckor sedan, men jag har helt glömt av den, därför får ni inte se den förrän nu.

Magnus på jobbet läser den fantastiska tidningen Moore (endast för artiklarna hävdar han, haha) och eftersom han vet hur besatt jag är utav zombies fick jag tidningen upptryckt i ansiktet. I det senaste (om det inte hunnit komma ett nytt nu d.v.s.) numret har de nämligen en zombieartikel!

Bilderna jag tog blev inget vidare, men jag slänger upp dem i alla fall.





Jag måste faktiskt erkänna att det var rolig läsning med en hel del skratt.
Texten syns inte på bilderna, så här kommer ett utdrag från F.A.Q.

Funkar Facebook under zombieinvasionen?

- Det är möjligt, men eftersom du fortfarande lever är du varken välkommen in i den nya, odöda gemenskapen, eller har något eget intresse av den. Det kommer vimla av grupper som "Hjärnsubstans - salt eller sött?!!?", zombieslacktivism som "Härsket kött till de svältande zombierna i Afrika" och putslustiga statusuppdateringar som "Läget: Det är sig LIKt!". Om zombierna mot förmodan pokar dig är det bara för att de är hungriga. Du kan lika bra avregistrera dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0