The magic is gone

Jag failade rätt rejält med min städning i fredags så jag får offra min söndag istället. Ska iväg och handla först, laga mat för veckan och sedan städa så mycket jag hinner.

Fotade liiite igår så bilderna kanske kommer upp så småningom. Det var en trevlig tillställning som jag gärna besöker igen. Dock ska jag i sådana fall se till att sova mer nästa gång. Jag somnade nämligen till under två filmer, de två som jag inte hade sett innan, haha - FAIL! xD

Det var mest en massa tjockisar, hårdrockare och nördar där och jag kände mig inte alls pigg på att vara social. Roligast var dock när en (efterbliven?) kille sätter sig bredvid en ensam tjej och frågar: "Gillar du skräckfilm eller?" Haha, bästa raggrepliken på ett sådant event! ;)

Nej, nu måste jag röra på fläsket och få något gjort! OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0