19851218 01.25

För exakt 26 år sedan kom jag till världen, 8 dagar senare än beräknat. Kanske var jag inte redo?

Antagligen inte, för det skulle ta mer än 25 år för mig att må bra. Att finna trygghet och styrka i mig själv.
Trots min ångest över att fylla 25 blev det den bästa åldern i mitt liv. Jag åkte på mitt livs resa, både i den fysiska världen och i mitt sinne. Jag lärde mig vilka människor som är värda att lägga tid och energi på. Min lägenhet har börjat fixas i ordning och jag störs inte längre på ett obehagligt sätt avmina "besökare". Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor. Sen har jag gjort mig av med 15-20 kilo bacon (d.v.s. fett).

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har känt ångest över att fylla 26, men jag känner på mig att det här året kommer bli bra. Jag kommer närma mig mina mål ännu mer och jag kommer vara med om fler fantastiska upplevelser. Så, till mig själv... Hadegrattinäran! Man blir inte äldre än vad man gör sig och i sinnet kommer jag alltid vara 12 år ;)



Kommentarer
Postat av: -DES-

Jättegrattis!!!

2011-12-18 @ 10:17:28
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: Zandra

Grattis :)

2011-12-18 @ 12:28:51
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

Bästaste syster! Puss på dig! <3

2011-12-18 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0