Fyndat på Movieline

 

Var förbi Movieline en sväng i måndags innan jobbet. Hittade några 19- och 29-kronorsfilmer jag inte sett och som fick följa med hem. De verkar rätt B, men när de är så pass billiga gör det inte så mycket om de är dåliga :P

 

Jag förväntar mig dock att Dark Floors ska vara riktigt dålig. Kolla vad det står på baksidan:

 

"Dark Floors är en renodlad skräckfilm där Lordi-gruppens figurer är monster som uppenbarar sig för människorna. Filmens story är skriven av Mr. Lordi tillsammans med regissören Pete Riski.

Filmens signaturmelodi är också skriven av Lordi."

 

*fnissar*


Kommentarer
Postat av: Petra

haha übermyyyyys!!



Den är i stil med en film jag har. Vi får ha kass-film-vecka eller så någon gång.

2011-02-21 @ 09:34:24
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0