God morgon

Vaknade 30 minuter innan klockan ska ringa, så här sitter jag och käkar frukost i sängen. Juice, mackor och yoghurt, bara äggen som saknas ^^
Ska iväg om ca. en timma och möta upp syster vid vagnen. Ni få som vet vad det handlar om får hålla tummarna!
Efter "det" ska vi antagligen till Egg & Milk och käka lunch. Det vill säga, 50tals-cafét vid Linné, där de serverar amerikanska pannkakor, bagels, milkshakes m.m. Har inte ätit där innan så det ska bli skoj. Kameran är nerlagd i väskan!

Humöret idag är ta mig tusan på topp! Dock har jag en känsla av att det kommer ändras ikväll på jobbet när jag kommer vara megatrött och längta hem, haha. Men, men, ingen surkärring här idag i alla fall :D

Som Elin säger: Glad tjocktarmsdag på er allihopa! Har ni någon speciell i erat liv så köp inte en massa skit idag, det är affärerna som blir gladast av det ni köper ändå!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hållt tummarna hela dagen förutom då jag behövde dem själv. Hoppas det gick bra.



Happy mingdong-dag på dig! <3

2011-02-14 @ 19:32:03
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0