Gryning ur natt sig tvingar

Vad fan... Skulle "bara" lyssna på några låtar på Spotify och fastnade helt. Har ännu inte lagt mig. Illa, illa :/
Aja, får lägga mig och sova i ett par timmar nu i alla fall. Annars kommer jag ju sova bort hela helgen.

Förresten, chefen pratade med mig idag! "Hej då Malin, trevlig helg! Tack för den här veckan!" Jag blev så paff så jag fick knappt fram mitt "tack detsamma", haha. Aja, där ser man, han kan om han vill och han har lärt sig mitt namn. Det är alltid en start...

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: -DES-

Han kanske läser din blogg? man vet aldrig.

2011-02-05 @ 10:38:06
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Åh, jag ser att håret blev grönt i alla fall? GRYYYMT SNYGGT! :D



svar: Hahah neej hur kan han säga så, dom är så bra!

2011-02-05 @ 16:44:30
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0