Sometimes the truth cuts like a knife but I've got 9 lives

Idag var en bra dag, i alla fall om man jämför mot igår. Hade faktiskt riktigt roligt på jobbet, "skällde ut" min personalansvarig och bad om förflyttning till dagen och tro det eller ej så fick jag beröm. Fick höra att jag får alla andra från Lernia att framstå som helt inkompetenta då jag är så duktig och bygger felfritt ;)
Chefen pratar fortfarande inte med mig, men med tanke på att han mest skäller på folk hela tiden kanske jag ska ta det som något bra istället? :P

Sen händer det lite annat som jag ser fram emot. Spännande, spännande ^^

Hur som helst, det känns bättre nu. Jag kanske bara behövde ventilera mig lite? Grät ju som en snorunge igår, tårarna bara rann och jag kunde inte stoppa dem. Gråter sällan nu för tiden, men jag behöver nog få ur mig lite känslor emellanåt. Nästa gång tar jag det nog hellre hemma dock, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0