As long as there is life there is hope for an end

Nej, så illa som rubriken är det inte, jag är bara jäkligt trött och irriterad. Fick min älskade dator idag och jag gav den namnet Zombie ;) Allt funkade finfint i början, sedan skulle jag starta om datorn igen eftersom jag installerat lite grejer och efter det dog mitt Internet. Jag har varit uppkopplad hela tiden, men ändå ville det sig inte. Nu kommer jag in, men det går lååångsaaamt. Hoppas fan det fungerar som det ska imorgon, jag orkar inte med mer strul. Aja, roligare inlägg är i alla fall på gång :)


Kommentarer
Postat av: Noahrebekka

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-11-28 @ 07:24:38
URL: http://noahrebekka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0