Sometimes life is more than pain

Nåja, jag överlevde kvällen, fast jag känner mig rätt så död just nu. Kände idag att jag verkligen inte är gjord för att jobba kväll. Var orolig hela förmiddagen och gick i princip bara och väntade på att jag skulle jobba. Sen var jag dödstrött redan runt 22. Bläh!
Måste dock erkänna att det inte var lika hemskt som jag trodde. Många av de gamla människorna har slutat och jag fick själv välja vem jag ville gå lärling med. Dock kan jag nästan gå själv redan, så deras PL är happy happy! Hans ögon verkligen sken upp när jag sa att jag jobbat där i fem år innan :P

Fick även en smaskig överraskning när jag tog ett kontoutdrag på vägen hem. Jag hade räknat med att få ca. femton lax, men jag fick nästan det dubbla! De måste dock räcka i två månader, men så får jag ju ca. tio lax från Försäkringskassan också. Ni anar inte hur jäkla underbart det känns! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0