No stars, just stripes

Jag var nyss inne och kikade i Karins nya lägenhet. Hon har köpt en på samma gata som mig och den ser likadan ut som min, fast ändå helt annorlunda! Ska bli skoj att se hur det ser ut när hon målat om och grejat :)

Känner mer och mer att jag också vill göra om här hemma. Turkosa väggar i köket och svart- och vitrandigt i hallen. Nya golv vill jag också ha och ett nytt handfat i badrummet. Färg är ju inte så jäkla dyrt, så köket och hallen skulle jag ju kunna fixa inom en snar framtid. Dock behöver jag nog hjälp och lite motivation till att göra det också :P

Hittade dessa tapeter annars:


 

 

De kostar 299:-/rulle, men jag skulle bara behöva 2-3 st. Jag kan dock inte tapetsera, jag är riktigt dålig på det :S


Kommentarer
Postat av: Petra

Kommer nog bli jädrigt bra sen när du fått gjort om allt. speciellt om du byter nytt golv i hallen. Ska försöka kolla upp med nicklas ang ullared, just nu tjötar han bara om singeltjejer så vettefan. hehe.

men blir senare i veckan för är upptagen nu tisdag och onsdag.

2011-01-31 @ 17:07:06
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0