Resfeber?

Illamående och huvudvärk så det skriker om det. Väldigt bra timing då jag ska stortvätta och städa idag. Not!
Att min skitkatt löper och gapar så fort jag försöker sova gör ju knappast det hela bättre. Jag måste verkligen sterilisera henne i höst. Både för min och hennes skull. Att jag inte gjort det tidigare... Men, men.

Har fått ett utav mina paket idag också. Ska dock hämta det imorgon och hoppas att det andra också kommit fram, annars får jag försöka flirta in mig hos postkillen så de inte skickar tillbaka det medan jag är bortrest :P

Gah, börjar få lite panik. Hur ska jag hinna med allt? Skulle ju ha fixat klart allt under helgen, men har inte mått särskilt bra då heller. Trött i kroppen och febrig. Jävla otiming på allt just nu! Oh well, nu är det inte långt kvar tills vi drar och även om jag säkerligen kommer stressa som en gris fram tills dess så har jag mer än två veckor utav spännande äventyr framför mig. Det kommer vara värt det! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Kul med resa! Kommer du att blogga något tro?

2011-07-26 @ 17:03:58
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0