Easy A (2010)

I efterdyningarna av en liten vit lögn om att ha förlorat sin oskuld, upptäcker ordentliga high school eleven Olive Penderghast att hennes nya bad-girl image har en uppsida: hon blir äntligen uppmärksammad. Olive bestämmer sig för att exploatera sitt ”slampiga” rykte för att öka sin sociala status. Men livet börja snurra ur kontroll, och till slut är det endast en kille som ser igenom hennes tuffa yttre och in i hennes rätta själ och hjärta.




Mwahaha, "en romatisk komedi" och vet ni vad? Jag gillar den faktiskt! En utav ytterst få bör dock tilläggas.

Detta är som sagt inte min genre överhuvudtaget, men ändå har jag sett denna två gånger nu. Den är lite annorlunda och sen gillar jag faktiskt Emma Stone. Amanda Bynes har dessutom en rolig roll som hon verkligen sätter huvudet på spiken på.

Måste även tillägga att Emma Stones karaktär har de grymmaste försäldrarna genom tiderna! Skaffar jag någonsin barn så vill jag bli en sådan förälder.

Betyg: 7/10

Kommentarer
Postat av: Linas blogg - Mat & Foto

SV: Ja de va supergott!

2011-06-07 @ 18:08:51
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Emma Stone.. Satan vilken brud asso.. Jag älskar henne! Måste ses! :D



svar: Jaa !

2011-06-07 @ 20:15:01
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0