Let me remain where there is Light

Torsdag idag och det betyder att det snart är helg! :D Mår bättre nu och har insett att dålig sömn, krigsdokumentärer och feber är en dålig kombination. Tappade helt livslusten i tisdags, men nu är jag back on track!
Tror att fredagens händelse satte sina spår också. Jag har varit förkyld i över en månad och i fredags hade det satt sig vid tinningen så jag hade migrän och mådde illa. Kräktes tre gånger, men fick ändå inte åka hem. Den ni! Efter två timmar släppte de mig till slut, men ändå. Man kände sig verkligen totalt värdelös...

Fast som sagt, nu känns det bättre. Jag har beställt två trevliga böcker, som jag ska läsa på bussen till jobbet, och en ny mobil - En Ajfån 4. Blir även kallad för Hitler på jobbet, så det är väl bara att tacka och ta emot ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0