Plants vs. Zombies



Ni kanske har märkt att blogginläggen bara blivit färre och färre på sistone? Den största boven i dramat är ju mitt jobb, men nu har det kommit in ännu en tidstjuv, nämligen min iPhone.
Jag har ca. 10 zombiespel (och lika många "vanliga" spel) som är minst sagt beroendeframkallande. Just nu är jag heeelt inne i Plants vs. Zombies. Det är ett utav få spel jag har som inte är gratis, men de kronorna jag fick betala för det är en struntsumma!

Egentligen är spelet rätt simpelt, man ska plantera växter i sin trädgård så att zombiesarna inte tar sig fram till huset. Växterna skjuter, spränger, äter zombies osv.
Hur som helst är det hur roligt som helst och jag älskar kontrasten mellan söta blommor och "läskiga" zombies. Jag trodde att jag hade spelat i max 30 minuter igår, men det visade sig att det nästan var 2 timmar! Ett farligt spel med andra ord...


 


Kommentarer
Postat av: Ida

jag är också besatt av det spelet. Har något som heter zombie farm också där man odlar zombies och invaderar gårdar :)

2011-03-14 @ 10:26:32
URL: http://wondervixen.bloggspace.se
Postat av: ava :3

guuuddddd, är helt fast.. :<

2011-10-10 @ 21:25:11
URL: http://alvahellstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0