A little sneak peak

Skulle ju ha fixat det sista på mitt hår idag, men jag orkade inte. Jag har i princip inte gjort någonting i helgen, förutom bion igår (som för övrigt var helt klart godkänd!), och ändå känner jag mig utmattad, helt slut. Känner jag likadant när jag vaknar imorgon så vet jag ärligt talat inte om jag orkar ta mig till jobbet ens, så illa är det...

Oh well, håret var det ja. Maulin tyckte inte att jag skulle lägga upp någon bild förrän det var helt klart, men jag lovade ju att ni skulle få se en bild den här helgen, så...






















Här kommer en bild på det halvfärdiga resultatet!





































 

Blond lugg + walls. Tanken är att det ska bli vitt. Läskigt va? ;)


Kommentarer
Postat av: -DES-

real nice!

2011-05-16 @ 10:02:10
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0