Angående film...

Ni kanske har märkt att jag har börjat skriva små recensioner om filmerna jag har sett det senaste? Innan har jag ju mest lagt upp en bild och skrivit: "nu ska jag se denna". Tänkte att det kanske vore roligare att läsa om den efter att jag har sett den och kan berätta vad jag tyckte istället. Eller är det bara jag som inbillar mig att det är mer intressant? ;)

Har dessutom börjat betygsätta dem, något jag tycker är extremt svårt. Dock kommer jag ändra skalan från 1-5 till 1-10 istället, då jag känner att endast fem betyg inte räcker till.
Jag kommer ändra skala och betyg på de filmer jag redan skrivit om strax. Just so you know! Lika bra att fixa det innan det blir alltför många att ändra tänkte jag :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Man kan ju inte få nog av att läsa om film som folk har sett :) Keep it up!

2011-05-21 @ 21:23:15
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: -DES-

Bra initiativ!

2011-05-22 @ 18:12:00
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0