From A to Z

Fick så jäkla ont i kroppen förut. Hur jag än satt eller låg så värkte det. Började småplocka lite och vips hade jag rensat bokhyllan (som var full med skräp!) och sorterat in mina dvd-filmer i alfabetisk ordning. Kan säga att jäklar vad mycket finare det blev i vardagsrummet nu tack vare det. Att så lite kan göra så mycket :)

Glömde att ta en före-bild, men så här såg och ser det ut nu i alla fall:


 

 

 

Insåg dock hur få filmer jag har. I want more! :(

Först ska jag dock köpa nya, svarta bokhyllor på Ikea. Tror jag ska få plats med tre stycken. Allt jag behöver är någon med bil som kan skjutsa mig (A)

 

En lista på vilka filmer jag har i min ägo kommer dyka upp framöver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0