Mår som en Prinsessa

Ligger och myser i soffan med filt, älsklingstofflorna och ett leende på läpparna. "Julpyntade" lite i mitt fönster tidigare idag, så njuter av utsikten. Tänk vad mycket en liten blomma kan göra ^^

Tatueringen idag gjorde faktiskt rätt ont, men den blev snygg och bäste Seb gav mig hela 1000:- i rabatt. Inte illa! :D
Kommer lägga upp bild så snart jag lyckas fota den.

På julbordet idag fick jag ÄTA! Kött, kött och ännu mera kött. Lax, makrill, revbenspjäll, älgkorv, Onsalakorv, skinka, köttbullar och prinskorv. Jag orkade däremot inte alls äta så mycket som jag ville, men åååh, mat!

Fick skjuts bort till Brewhouse där jag var med om en kanonspelning och träffade en massa folk jag inte sett på länge. Trött som en gnu, men helt underbart var det!
Fotade litegrann, så ska försöka slänga upp bilder imorgon :)

Nu blir det att kolla serier och sedan sova. Ska upp och stortvätta imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0