Önskelista 2011

Ok, det här inlägget är riktat till min familj. Lättast att lägga upp vad jag önskar mig här än att skicka runt en massa mail där jag måste klippa och klistra med bilder och sånt.

  • Militärryggsäck
  • OBH Nordica Hårfön
  • Leila Lindholm - Hello Cupcake (bok)
  • Hårinpackning för torrt/slitet/färgat hår
  • Snygga lösögonfransar
  • Leggings & strumpbyxor. Tunna och tjocka, snygga mönster osv.
  • Parfym (DKNY Be Delicious, Paco Rabanne Black XS, Naomi Campbell Cat Deluxe At Night, Laila Bagge You Rock, Laila Bagge Rock Romance)
  • Blu-rayfilmer: Hellboy 2, Rec, Pan's Labyrint, Star Wars 1-6 (box), Jurassic Park (Ultimate Triology Box), Harry Potter 1-7 (box), Paul, Suspiria.
  • Skål från Chilli, svart eller mörklila (se bild nedan)
  • Bakset från Lagerhaus. Makroner, Chokladpraliner och Cupcakes (se bild nedan)
  • "Strösselgodis" från Lagerhaus (se bild nedan)
  • Makroner, bok från Lagerhaus (se bild nedan)


  • Head Knocker Franky. Frankenstein"docka" från Shock (se bild nedan)
  • Franken-Lover T-shirt från Shock (se bild nedan)
  • Halsband från Shock (se bild nedan)
  • Svart leopardväska från Shock (se bild nedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0