This feeling is not sadness, this feeling is not joy

Jag är för tillfället helt tömd på energi. Min helg har spenderats i soffan och det mest ansträngande jag har gjort är att tömma kattlådan och duscha. Liksom, hallå?

Det är inte så att jag är deppig, för jag är inte ledsen, jag känner mig bara inte som mig själv. Jag känner mig vilsen och uttråkad. Ser inte fram emot saker som jag vet att jag egentligen gör och all min vakna tid spenderar jag i princip framför datorn. Har sett en jäkla massa film och serier det senaste och visst, det är ju trevligt, men det är inte så jag vill ha det.

Vet att detta bara är en period, men jag längtar innerligt tills den ska gå över. Orkar knappt med någon och jag bävar inför jobbet imorgon. Vill helst bara vara ensam och vänta ut eländet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0