Your eyes say "no, no", but my mouth says "yes, yes"

 

Jag har träffat mannen i mina (mar)drömmar!


Det bästa med den här kanondagen var att få träffa Robert Englund. Freddy och Elm Street-filmerna har funnits med mig i nästan hela mitt liv, så det kändes änna lite speciellt. Riktigt härligt att han dessutom är så jäkla trevlig mot sina fans. Han tar sig tid, pratar och skämtar. Stort plus! :D

 

Träffade även John Saxon (som har blivit väääldigt gammal) och givetvis såg jag alla de andra kändisarna på mässan. Dock tog jag bara autografer från Englund och Saxon. Är ju egentligen inte mycket för sånt.

 

Roligt att träffa Richard och hans sällskap också. Richard har jag "hittat" genom skräckfilmsforumet, men vi har inte träffats förrän nu idag. Trevligt värre! Alltid skoj med likasinnade och nice med sällskap på mässan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0