Projekt Balkong

Det absolut bästa med långledighet, mer än att man slipper jobba då, är att man har tid att fixa sånt man annars inte riktigt hinner med/orkar.

Idag har jag ÄNTLIGEN tagit itu med min balkong. Rivit ut fula, äckliga mattor (som hon som bodde här innan hade lagt), skrubbat hela ballen från tak till golv, hängt upp gardiner (glömde dock stryka dem xD) och pyntat lite.

Här är lite bilder. Först hur det såg ut innan och sen hur det ser ut nu.






Framöver ska det läggas trallgolv och så ska jag skaffa lite blommor. Vet ännu inte om det ska bli en blomlåda eller en "palm", men det är sånt som märks. Duk och annat pyssel kommer väl komma det med allt eftersom :)

Mina tjockissar är helt överlyckliga, för nu har de mer än 60 kvm att röra sig på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0