Awesome inspelning

Igår... Satan vad skoj det var! :D

I början var det rätt trist, en massa väntan, folk stod i små grupper... Sen efter att ha headbangat järnet till låten ett par gånger kände alla varandra (typ) och saker got freaky, haha.

Jag är öm i hela kroppen och är grisrosa (p.g.a. blogregnet) idag, men det var det värt! Jag fick vara med om en fantastisk upplevelse, fick se hur en musikvideo spelas in, träffade en jäkla massa härligt folk och ENGELS nya låt är äckligt jävla bra. En riktig party-headbangar-låt :D
Bandet och regissören + övriga iblandade var alla supertrevliga (om än något stressade, men det var förståligt) och hur ofta får man stå uppklädd i en barnpool och försöka se porrig ut samtidigt som en kille på en stege står och häller karamellfärgat vatten på en från en vattenkanna? xD

Har fotat liiite, men det är i princip bara bilder på mig, Maulin och sötaste Ida som vi träffade där. Urusel kvalite dessutom och två av bilderna har jag lånat av Ida.
Förhoppningsvis kommer det poppa upp bilder från kvällen någonstans sen, så då jäklar snor jag dem ^^




Annars får ni ju se när videon släpps! Ska bli spännande att se om man är med eller inte...

Kommentarer
Postat av: gabby

Just nu har jag en länktävling där det ända du behöver göra är att kommentera jag är med och gilla min blogg på bloglovin :D.

2012-02-11 @ 20:38:26
URL: http://magicaldreams.blogg.se/
Postat av: Therese

Wow!

2012-02-12 @ 14:30:17
URL: http://theresebrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0