Haunted Legends: The Queen of Spades


Jag skulle egentligen ha städat, handlat och fixat idag, men nej, det ville sig inte riktigt så. Har istället spelat Haunted Legends: The Queen of Spades.

Ett jäkligt snyggt spel där man ska leta efter och rädda Officer Pierre, samtidigt som man samlar kort till drottningens magiska kortlek och löser pusselgåtor, m.m.

Det är gratis att ladda ner i AppStore, men när man kommit in i huset och slagit ner en vägg så måste man köpa spelet (15:- eller 22:-) för att kunna fortsätta. Lite kasst, men eftersom det var ett skoj tidsfördriv unnade jag mig det.



Kommentarer
Postat av: Fie

Åhhh.. Jag spelade första delen av spelet. SÅ KUL. Såg dock inte var man kunde ta hem hela. Men nu ska jag leta!

2012-02-12 @ 17:28:25
URL: http://fie.blogg.se/
Postat av: Fie

SV: Jamen jag spelade också så långt man kunde (tror jag?). Man kom in genom en dörr och där satt gubben man sökte och sa nåt. Men sen slutade det som. Jag satt jättelänge och väntade på att något skulle hända, men det gjorde inte det. Ingen ruta, eller fortsättning. Det var då jag märkte att det var ett demo.

2012-02-12 @ 22:06:53
URL: http://fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0