Fire Within

Åhå, vad drygt det är att man inte får post på helger! Väntar på två leveranser med smyckestillbehör och jag vill ha dem nu på en gång, helst igår :P

Har suttit i två dagar och skissat på skapelser, för när jag är så pass inspirerad som jag är nu måste man ta vara på det. Även om några kommer likna mina äldre smycken en hel del så har jag även nya idéer, mycket inom skräcktemat dessutom. Ska även försöka mig på två nya tekniker och det ska bli sååå spännande :D

Roligt dock att jag säger till folk att jag har beställt pärlor, men det är knappt några sådana alls, för det har jag hemma sedan innan. Dessutom brukar jag inte ha alltför mycket pärlor med. Less is more ;)




Har äntligen hittat dessa fina cameos, så jäklar vad mycket snyggt jag kommer kunna göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0