Mätning & Vägning: Vecka 10

Glömde slänga upp siffrorna i söndags, så det kommer nu istället.

Byst: 0 cm
Under byst: -4 cm
Midja: -2 cm
Höfter: -2 cm
Lår: 0 cm
Vad: 0 cm
Arm: 0 cm
Pekfinger: 0 cm
Hals: -0,2 cm

Totalt:
Byst: -11 cm
Under byst: -16 cm
Midja: -11 cm
Höfter: -11 cm
Lår: -11 cm
Vad: -3,5 cm
Arm: -5 cm
Pekfinger: -0,8 cm
Hals: -1,7 cm

Vågen visade -1,4 igår, så totalt är det nu -18 kilo. Inte världens bästa resultat, men efter en helg där shakesen gjorde mig så äcklad och illamående så jag inte lyckades få i mig alla, anser jag ändå att det är bra.

Kommentarer
Postat av: veronica johansson

En stor peppkram till dig :)

Du är superduktig :)

Önskar dig en fin dag

2012-01-20 @ 08:40:23
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0