Modkat

Jag tror att jag har hittat mina drömmars kattlåda! Mina kissar gillar nämligen att dra ut kattsand i hela lägenheten och att kissa på kanten (på lådan utan tak) så att det hamnar kiss utanför och under lådan. Inte ok!

Hörde idag talas om Modkat, som verkar kalasbra och tydligen verkligen är värd sitt pris. Frågan är då bara: får min "lilla" tjockis på 10 kilo plats i den lilla lådan?



"Modkat kommer med halkskydd, så lådan står stadigt, samt en ergonomisk utformad kattspade med egen krok på sidan av lådan. I lådan finns en kattsandsbehållare, en liner, som är vattentät, tvättbar och miljövänlig samt gör det superenkelt att tömma lådan. Den djupa lådan minimerar risken för att sanden ska sprätta utanför."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0