Semester 2011: Kraków del 2

Ja, det har snart gått ett år och snart är det dags att åka igen. Så nu är det banne mig på tiden att jag får upp dessa bilder, innan det är dags för de nya :P
 
Del 2 från Kraków är mest matbilder, så jag latar mig med att säga att ord är överflödiga ;)
 
Let's börja med våran absoluta favoritrestaurang - Cosa Nostra. Käket där är bland det godaste vi någonsin ätit ^^
 
 
Världens största pizza mumsade vi på vid torget. God var den, men det gick inte att få ner den ändå :P
 
 
Lite bilder från det stora torget. Mysigare än mysigast ^^
 
 
Världens, enligt mig, bästa tatuerare har sin studio i Kraków och där var vi givetvis och kikade. Någon gång ska jag boka tid också, inte bara kika ;)
 
 
Sen bar det visst av till favoritbaren igen ;)
 
 
Världens godaste cupcakes, EVER!!! Jag skojar inte...
 
 
Den sista måltiden i en av de vackraste städerna som finns.
 
 
Sedan hoppade vi på nattåget mot Praha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0