GEEKWEEK

Åhå, nu är det inte långt kvar till den efterlängtade helgen, also known as Geekweek.
Den Magiska Biodagen
i Alingsås och Sci Fi-mässan i Göteborg. Jag ska givetvis på båda :D

DMBD är i år i dagarna två, fredag och lördag, och mässan är lördag och söndag. Jag är ledig på fredag, men då mitt sällskap inte ska till Alingsås då så stannar jag nog hemma och vilar upp mig istället. Så för mig blir det Alingsås på lördag och mässa på söndag. Tjoho :D



Lite trist att inte vara på plats båda dagarna, men jag överlever nog. Richard berättade även i helgen att en av arrangörerna, "Argento", frågat efter mig och undrat ifall inte jag skulle komma. Klart jag ska det! :D

Filmerna som kommer visas under de båda dagarna är dessa:






Allra mest ser jag fram emot att se Marianne och remaken på The Woman in Black. De är ju de enda filmerna jag inte sett innan ;)

För mer info om detta skräck-kalas bör ni besöka hemsidan.




Sci Fi-mässan kommer givetvis bli awesome i år, för det är den alltid!

Jag är inte mycket för att "träffa kändisar" och få saker signerade, men om jag hade varit det så hade Edward Furlong, David Faustino och Tommy Lee Wallace vägt absolut tyngst. Hade det inte varit för att jag försöker hålla i pengarna så hade jag nog bett Wallace signera någon snygg utgåva av Halloween, men jag klarar mig utan. Ska dock spana in Furlong och se ifall han är lika söt nu som han var när han var yngre ;)




Givetvis har mässan mer än kändisar att bjuda på. Här kommer ett litet smakprov...









För mer info får ni allt ta och besöka hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0