Se7en Deadly Sins

Är lite sugen på att köpa dessa och ha i sovrummet ^^



Kommentarer
Postat av: Betty Bones

Sovrummet? Är det inte för prassligt med duschdraperier? :o

Förresten! Du som är så hajpad på körsbär! Vet du om det finns någon bra "duschtvål" på samma tema, gärna som inte är så feminint utan kanske funkar på killar också? Jag har inte gått så djupt i det så jag har ingen aning om ifall det funkar med körsbär på grabz :o

Svar: Vad tusan, är det duschdraperier? Haha det hade jag ingen aning om, trodde det var tavlor xD
Hm... Mja, men det finns en med körsbärsblommor, Palmolive tror jag det är. Den är god, men kanske lite tjejig? Den bästa var den som Yves Rocher hade, men det var bara en säsongsprodukt :/
Nocturnia Mayhem

2012-08-21 @ 21:31:18
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Betty Bones

Svar: JAAAA, ursäkta, det är det nog! Hahahhaha var var bombsäker på att det var duschdraperier hahah

Jaa den där palmolive har jag luktat på, körsbärsblommor dock. Hmm fan ta yves rocher, fan ta alla säsongs/limted edition-produkter osvosv :(

Svar: Haha ok då :P
Ja, det är riktigt trist! De hade både duschgel, parfym och läppglans med körsbär. Köpte på mig av allt, men det tar ju slut så fort... :/
Nocturnia Mayhem

2012-08-27 @ 16:10:05
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0