Ready, Steady, Go

Jag är tråkig, jag vet. Det är dock som så att det enda jag gör nu för tiden är att sova, jobba och äta. Nästan i alla fall :P
 
Har i alla fall blivit superpeppad till att börja träna igen och med det följer även en strikt kost. Sa upp mitt gymkort på World Class i veckan (trivdes aldrig där) och på fredag ska jag gå bort till Kristinedal och bli medlem där istället. Det ligger närmare, Gustav tränar där och så har de dessutom pool så jag kan simma. Tänkte nog mjukstarta med simning ^^
 
Sen från och med torsdag är jag ledig i 1½ vecka och då har jag även tänk exprimentera lite i köket. LCHF-bröd och powerbars med körsbär är det tänkt att jag ska göra. Pepp pepp! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0