\m/ GO:TEBORG \m/

I höst och vinter händer det grejer här i Göteborg. En massa bra spelningar att se fram emot och jag hoppas kunna gå på många av dem ^^
 
 
 
Paradise Lost + Outshine
5 september, Sticky Fingers
 
Children of Bodom + Insomnium, Medeia, Decapitated
26 september, Brewhouse
 
The Black Dahlia Murder + Aborted, Revocation
28 september, Sticky Fingers
 
Soilwork
2 november, Brewhouse
 
Amon Amarth + Carcass, Hell
3 december, Trädgår'n
 
Amorphis
6 december, Brewhouse
 
Heaven Shall Burn + Hypocrisy
7 december, Brewhouse
 
Dark Tranquillity + Tristania
10 december, Pustervik
Depeche Mode
11 december, Scandinavium
 
VNV Nation
13 december, Sticky Fingers
 
Satyricon
15 december, Sticky Fingers
 
At the Gates (Gothenburg Sound Festival)
3 januari, Trädgår'n

Kommentarer
Postat av: Christofer

Fasiken så mycket gött. Amon Amarth, Satyricon och Gothenburg Sound är nog det som lockar mest. Kanske VNV Nation också, är alldeles för lite Synth/EBM/Elektroniskt i Göteborg och det var ett bra tag sedan jag såg dom. Depeche håller jag mig borta ifrån, är fortfarande sur för att dom pajade Arvika-festivalen.

Svar: Yes, det blir fullt upp :)Haha vadå pajade Arvika?
Nocturnia Mayhem

2013-08-17 @ 20:47:41
URL: http://ffavs.wordpress.com
Postat av: Christofer

Eller ja alltså, pajade...men när man tar 11 miljoner eller vad det var för en ytterst halvhjärtad spelning, då såg iaf jag det som den symboliska kniven i festivalens hjärta. Men det går ju fortfarande inte blunda för all grym musik dom gjort, trots att jag är sur. :)

Svar: Ah, ja sånt är kasst! Fast jag var inte där då, så minns bara spelningen de gjorde sist på Scandinavium och den var grym :D
Nocturnia Mayhem

2013-08-17 @ 21:13:18
URL: http://ffavs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0