St♥ckh♥lm

På fredag åker jag till Stockholm och det ska bli sååå underbart!
 
När vi anlänt ska jag och Saga äta mat på E-types vikingakrog Aifur. Lördagen ska jag spendera med min syster (+ hennes karl?) och systerson. Vi ska vandra runt i gamla stan, kolla in lite affärer, käka något gott och kanske besöka Medeltidsmuseet eller något liknande. På söndag ska jag och Saga till Historiska Museet och säkerligen hinns det med något annat trevligt också. Ett väldigt "vuxet" besök i hufvudstaden, men det är så jag vill ha det ^^
 
 
Ser vekligen fram emot vikingakäk, och utställningen om vikingar på Historiska Museet ^^
(Och att träffa syrran igen, givetvis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0