Bokmässan i Göteborg 2013

Jag jobbar sex dagar den här veckan, men på söndag ska jag allt försöka ta mig till Bokmässan. Är inte alltför insatt i vad som händer där i år, men böcker är bra och något intressant ska jag nog hitta ^^
 
Vad jag däremot vet som kommer finnas där är Vattumannen, Gyldendal Forlag, Science Fiction-Bokhandeln och så är jag nog lite intresserad av att se Julia Dufvenius prata om Sagan om Isfolket (som snart kommer som ljudböcker).
 
 
Gyldendal Forlag är jag intresserad av mest p.g.a. att de gett ut den norska författarinnan Siri Pettersens bok Odinsbarn. Hoppas att den kommer finnas i svensk översättning, men i nödfall får jag väl lese litt norsk ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats Blom

Om du ska dit på söndagen så se till att stanna till sista timmen. Då brukar, särskilt de större, bokförlagen dynga ut sina böcker till vrakpriser eftersom de vill släpa hem så lite som möjligt.

Svar: Åh, tack för tipset! Hade dock tänkt gå dit när de öppnar, så vet inte om jag kommer orka vara där hela dagen :P
Nocturnia Mayhem

2013-09-22 @ 19:59:11
URL: http://mobproduktion.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0