Hard Work. Determination.

Har kört på som vanligt denna veckan. Kalorimässigt blev det lite sämre om man ser till föregående vecka, men jag har hållt mig till mitt mål (förutom idag, men det var lite av en ätardag idag) och dessutom jobbade jag sex dagar, så en hel del extra kalorier blev jag av med där.
 
 
 
 
Större delen av veckan har jag varit på topp (förutom de dagar tröttheten tagit över). Har känt att kläderna suttit bättre eller blivit lösare och jag hade verkligen stora förväntningar inför söndagens mätning. Måste säga att jag blev besviken när jag såg att det knappt hänt något. Liksom, hela veckan har jag känt mig lite mindre, lite lättare och så detta?
 
Byst: 0
Under byst: 0
Midja: 0
Mage: -1
Höfter: -1
Lår: -2
Vad: 0
Arm: 0
Pekfinger: 0
Hals: 0
 
Totalt: Två Veckor
Byst: 0
Under byst: -3
Midja: -2
Mage: -5
Höfter: -5
Lår: -3,5
Vad: -0,5
Arm: 0
Pekfinger: 0
Hals: 0
 
Alltså, egentligen är det ju inte dåligt. -5 centimeter på mage och höfter är bra på två veckor. Det kändes dock som mer, jag vill ju så mycket mer. Har väl sovit ganska dåligt i veckan och kanske har det påverkat resultaten. Hur som helst, detta är resultatet av denna vecka, det är bara att fortsätta och hålla huvidet högt. Slow and steady wins the race!
 
För att "spice it up" litegrann så ska jag under följande vecka testa att endast äta vegetariskt. En ganska skrämmande sak för mig som är inbiten köttätare, men jag vill pusha mig själv och testa något nytt. Se hur det känns i kroppen utan kött.
Har i två veckor nu inte ätit något rött kött, så det blir en spännande fortsättning på detta "experiment". Några planer på att bli vegetarian har jag däremot inte. Jag vill dock gärna ha någon eller några vegetariska dagar i veckan sedan. Köper hellre en mindre mängd kött som är bra än billigare "skräp-kött". Svenskt, ekologiskt och närproducerat är vad jag försöker sikta in mig på gällande det mesta i matväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0