Cupcakes for Cupid

Jag tycker att Alla Hjärtans Dag är precis som de flesta andra "konsumentdagar", det vill säga överskattade! Om man är i ett förhållande så är ju varje dag minst lika viktig. Right?

Nu vet jag dock inte vad som hänt med mig, kanske är det alla tjejfilmer jag sett på sistones fel, men idag saknar jag någon lite extra. Någon att pyssla om och överraska. Jag älskar nämligen att göra sånt!
Egengjorda kort, middagar, bakverk, smycken och en massa andra trevligheter, det är jag fan skitbra på! Behandlar man mig rätt så är jag ta mig tusan världens bästa flickvän ;D

Oh well, för att komma till saken. Hade jag haft någon speciell att "fira" denna dagen med så hade det nog blivit cupcakes!!! Är så sugen på att baka och styla några. Ingen idé att göra till mig själv heller, för har varken råd med det eller får äta dem :P

Här är några söta kreationer i alla fall. Kanske kan jag få någon annan där ute att baka dem istället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0