Vad blir det för mat?

Nu är det helg och vad händer då? Jo, inte bara är jag ledig och kan göra vad jag vill, det innebär även att jag får äta något sött/flottigt/onyttigt! Äter rätt strikt på vardagarna och grisar sedan på helgen och det funkar faktiskt. Det kanske inte syns så mycket på mig, men jag känner av det och kläderna sitter lösare. Gött!

Frågan är nu bara vad man ska äta för gott ikväll. En bit choklad ska det bli, för jag köpte en jäkla massa sådant förra helgen, haha. Dock vet jag inte alls vad jag ska äta till middag. Några förslag? :)


Förra helgens sockerchock som jag och Saga mumsade på ^^ Förra helgens

Förra helgens sockerchock och "tjockolat"-inköp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0